שיכון ובינוי מדווחת על מכירות ינואר 2017

53 דירות נמכרו בחודש ינואר 2017, בסך כולל של כ – 117 מיליון ₪.

חברת שיכון ובינוי, אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל מדווחת כי במהלך חודש ינואר 2017 מכרה 53 דירות בסך כולל של כ – 117 מיליון .

הפרויקטים המובילים במכירות הם חלומות פרדס חנה וחלומות נחלת – ראשל"צ.

 

בפרויקט חלומות פרדס חנה  - נמכרו 8 דירות בסך כולל של כ – 13.2 מיליון .

פרויקט זה נבנה בשכונת נווה פרדסים המתחדשת. במסגרת הפרויקט נבנים בניינים בני 8-14 קומות, עם 381 דירות בנות 4 ו- 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

פרויקט חלומות פרדס חנה נבנה בסטנדרט גבוה על פי תקן 5281 לבניה ירוקה. והוא ממוקם בסמוך למבנים קהילתיים, מוקדי תעסוקה ובילוי ובמרחק של כמה דקות נסיעה מתחנת הרכבת והיציאה לכביש החוף.

 

 פרויקט חלומות פרדס חנה, בשכונת נווה פרדסים המתחדשת. 

 

בפרויקט חלומות נחלת – ראשל"צ – נמכרו 8 דירות בסך כולל של כ – 19 מיליון .

הפרויקט ממוקם בשכונה האיכותית נחלת יהודה בצפון ראשל"צ ובקרבה לצירי תחבורה מרכזיים כמו כביש- 4, כביש- 44 וכביש- 431, ובמרחק חמש דקות נסיעה מתחנת הרכבת.  

במסגרת הפרויקט יבנו 5 בניינים בני 10-14 קומות עם דירות גן, דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים דו מפלסיים עם מפרט עשיר ירוק וחסכוני.

בשכונה נמצאים גנים ובתי ספר מצוינים ובקרבתה מרכזי בלוי וחוף הים.

החלה מכירה ראשונית לפרויקט במסגרת השקה שקטה ממשרדי החברה.

 

 פרויקט חלומות נחלת ראשל"צ בשכונת נחלת יהודה. 

 

חברת שיכון ובינוי נדל"ן היא חברת ייזום למגורים שהחלה את דרכה לפני 87 שנה עם חזון לבניין הארץ. החברה אימצה דרכי עבודה המשלבות טכנולוגיה חדישה, תכנון ארכיטקטוני מתקדם וסטנדרטים בינלאומיים, וכמו כן אימצה את שיטות התכנון והבנייה הירוקה.

בשנת 2016 דורגה שיכון ובינוי בפלטינה פלוס שהינו הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה. בשנת 2015 דורגה ע"י BDI ו – D&B  במקום הראשון בתחום הבנייה, היזמות והתשתיות. ובשנת 2016 נבחרה שיכון ובינויי נדל"ן ע"י הציבור ע"פ סקר שפורסם בגלובס כחברת הבנייה למגורים המובילה בישראל.